جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۲۹:۵۸

انتخاب اپراتور خارجی در بندر شهیدرجایی به زبان ساده

باشگاه خبری فراساحل: آرام آرام جامعه اپراتوری بندری ایران که طی این سال‌ها برای برگزاری یک مزایده استراتژیک لحظه شماری می کرد وارد یک مرحله تاریخی شده است. بنابه آخرین اخبار رسمی از سوی مدیران سازمان بنادر و دریانوردی طی ماه‌های آینده قرار است یکی از ترمینال‌های بندر شهیدرجایی به مزایده گذاشته شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا ترمینال یک این بندر که از دیرگاه و از اواسط دهه شصت به عنوان تنها ترمینال اصلی این بندر فعال بوده و سال‌ها وظیفه جابجایی کالا را برعهده دارد، پس از واگذاری موقت یک ساله، حال در چارچوب یک مزایده به مدت احیانا پنج سال به یک اپراتور واگذار می‌شود.


این در حالی است که سازمان در باره وضعیت ترمینال دوم این بندر ـ که طی چهار سال گذشته حاشیه‌های زیادی در برداشت ـ هنوز اظهارنظر رسمی نسبت به تعیین تکلیف آن از خود بروز نداده است. اما برگزاری مزایده برای یک ترمینال در این بندر می‌تواند به بخشی از بحران حاکم در مهمترین بندر ایران پایان بخشد، به شرط آنکه سازمان بنادر در آنالیز و بررسی تعیین یک اپراتور از گذشته‌ها بدرآمده و خود را با واقعیت‌های اقتصاد امروز ایران وفق دهد. برای همین، این سازمان نیازمند آن است که شاخص‌ها و متغیرهای اقتصاد امروز ایران را بیشتر مورد توجه قرار دهد.



  کد خبر : 1560
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :